Wanneer u een klacht hebt kunt u deze sturen naar info@pioneerbaits.nl en indien mogelijk zullen wij dit zo snel mogelijk voor u oplossen.
Continue reading »Archives
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wanneer u uw bestelling al geplaatst hebt via de webshop, maar deze nog niet verstuurd is kunt u deze wijzigen. Neem hiervoor direct contact op met ons via info@pioneerbaits.nl of 06 – 185 432 74 (tijdens kantoortijden!). Wanneer u afwijkende maten boilies hebt besteld, of freezerbaits, en deze speciaal voor u geproduceerd zijn maar nog
Continue reading »Kan ik mijn bestelling of een deel daarvan ruilen?
U kunt uw bestelling of een deel daarvan ruilen tegen andere producten met de zelfde waarde, of tegen bijbetaling kunt u ze ruilen tegen duurdere producten. Eventuele extra verzendkosten en bestelkosten zijn hierbij ook voor uw rekening. Indien u uw bestelling of een deel daarvan wilt ruilen, dient u hiervoor eerst een afspraak te maken
Continue reading »Kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst en zonder opgaaf van reden retour sturen. Voordat u uw bestelling retour stuurt dient u een afspraak te maken via info@pioneerbaits.nl. Wanneer u uw bestelling retour stuurt dient u de verzendkosten zelf te betalen. Na ontvangst en controle van uw retourzending zullen wij het terug te
Continue reading »