Gratis verzending vanaf €75,- of afhalen op afspraak!

FAQ

Op deze pagina kunt u de meest gestelde vragen, samen met de antwoorden, terug vinden. Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op!

Bestellen

Hoe kan ik een account aanmaken?

U kunt alleen bij het plaatsen van uw eerste bestelling een account aanmaken. Bij het invullen van uw persoonlijke gegevens tijdens het bestelproces, kunt u aanvinken of u een account wilt of niet. Het is niet nodig om een account te hebben wanneer u nog niets besteld heeft, u kunt namelijk alleen oude bestellingen terug vinden op uw account.

Krijg ik een bevestigingsmail wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Ja, je krijgt automatisch een bevestigingsmail wanneer je een bestelling hebt geplaatst. In de bevestigingsmail staat nogmaals uw bestelling, zodat u die kunt controleren. Ook wordt automatisch de factuur in de bijlage verstuurd. Het kan zijn dat de bevestigingsmail in uw ongewenste e-mails of spambox terecht komt. Wanneer u helemaal geen bevestigingsmail hebt ontvangen kunt u het beste contact met ons opnemen.

Ik heb een kortingsbon / kortingscode, is deze geldig in combinatie met aanbiedingen en staffelprijzen?

Een kortingsbon /  kortingscode is niet geldig in combinatie met andere lopende aanbiedingen. Wel is de kortingsbon / kortingscode geldig in combinatie met bulkprijzen en staffelprijzen.

Wanneer moet ik verzendkosten betalen?

Is het bezorgadres in Nederland, dan betaal je bij een bestelling onder de €75,- slechts €6,75 verzendkosten. Bij besteding van €75,- of meer betaal je geen verzendkosten!

Wil je je bestelling laten bezorgen in een ander land? Check hier je verzendkosten;
Belgie; Tot €125,- kost €9,95, bij €125,- of meer GRATIS.
Duitsland; Tot €125,- kost €9,95, bij €125,- of meer GRATIS.
Luxemburg; Tot €150,- kost €12,95, bij €150,- of meer GRATIS.
Frankrijk; Tot €175,- kost €14,95, bij €175,- of meer GRATIS.

 

 

Bij 25 kg of 50 kg boilies krijg ik korting, kan ik ook meerdere diameters nemen?

Jazeker, u kunt verschillende diameters kiezen om aan de korting te komen bij 25 kg of 50 kg. Let wel op dat de prijzen van 25 kg of 50 kg alleen gelden wanneer je 25 kg of 50 kg van één smaak besteld, en dan kunnen het alleen Readymades OF Freezerbaits zijn en geen combinatie van beide.

Betalen

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

Ja, de prijzen op de website zijn inclusief BTW. Bij bestelling krijgt u automatisch een factuur waar de bedragen BTW op staan.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Via onze webshop kunt u gemakkelijk en snel betalen via Ideal, dit is de meest snelle en makkelijkste betaalmethode. Ook kunt u betalen per bankoverschrijving, creditcard of Paypal. Wanneer u vanuit Duitsland besteld kunt u ook betalen met SOFORT Banking. Vanuit Belgie kunt u ook betalen met Bancontact / Mistercash. Op dit moment is achteraf betalen nog niet mogelijk, we streven er naar de mogelijkheid medio 2018 te kunnen aanbieden.

Wilt u uw boilies afhalen? Bij afhalen moet uw bestelling reeds betaald zijn voordat wij deze aan u mee kunnen geven. Bij afhalen kunt u ook cash betalen, pinnen is helaas niet mogelijk.

Retourneren of ruilen

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Wanneer u een klacht hebt kunt u deze sturen naar info@pioneerbaits.nl en indien mogelijk zullen wij dit zo snel mogelijk voor u oplossen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wanneer u uw bestelling al geplaatst hebt via de webshop, maar deze nog niet verstuurd is kunt u deze wijzigen. Neem hiervoor direct contact op met ons via info@pioneerbaits.nl of 06 – 185 432 74 (tijdens kantoortijden!).

Wanneer u afwijkende maten boilies hebt besteld, of freezerbaits, en deze speciaal voor u geproduceerd zijn maar nog niet verzonden dan kunt u uw bestelling niet meer wijzigen.

Kan ik mijn bestelling of een deel daarvan ruilen?

U kunt uw bestelling of een deel daarvan ruilen tegen andere producten met de zelfde waarde, of tegen bijbetaling kunt u ze ruilen tegen duurdere producten. Eventuele extra verzendkosten en bestelkosten zijn hierbij ook voor uw rekening. Indien u uw bestelling of een deel daarvan wilt ruilen, dient u hiervoor eerst een afspraak te maken via info@pioneerbaits.nl

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst en zonder opgaaf van reden retour sturen. Voordat u uw bestelling retour stuurt dient u een afspraak te maken via info@pioneerbaits.nl. Wanneer u uw bestelling retour stuurt dient u de verzendkosten zelf te betalen. Na ontvangst en controle van uw retourzending zullen wij het terug te betalen bedrag, minus door ons gemaakte verzend en bestelkosten, binnen 14 dagen naar u overmaken.

De goederen die u wilt retourneren moeten in originele en ongeopende staat bij ons ontvangen worden, is dit niet het geval dan kunnen wij ze niet retour nemen.

Snel bederfelijke waar zoals Freezerbaits kunt u niet retourneren. Ook bestellingen die speciaal voor u geproduceerd zijn (eigen recept bijvoorbeeld) kunt u niet retourneren.

Verzending & Levering

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt uw bestelling ook bij ons afhalen op afspraak. Tijdens het bestellen kunt u aanvinken of u uw bestelling wilt laten versturen of wilt afhalen. Indien u kiest voor afhalen nemen wij persoonlijk contact met u op om een afspraak te maken voor afhalen.

Afhaaladres;
Loodsweg 47
1525 RH
West-Knollendam

Kan ik mijn bestelling laten leveren op een alternatief adres?

Ja, u kunt bij bestelling aanvinken of u het pakket wilt laten leveren op een ander adres. U kunt het pakket bijvoorbeeld op uw werk laten afleveren of bij vrienden/familie.

Freezerbaits worden op bestelling geproduceerd, hoe lang duurt dit?

Door ons flexibele productieproces kunnen wij uw bestelling freezerbaits vrij snel leveren. Wanneer u Freezerbaits besteld zullen wij altijd persoonlijk contact met u opnemen om een verzenddag af te spreken, omdat het om een bederfelijk product gaat. Zorg er voor dat er op de dag van aflevering iemand aanwezig is voor het ontvangen, PostNL levert niet altijd bij de buren!

Freezerbaits kunnen verstuurd worden op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Freezerbaits versturen op vrijdag heeft niet onze voorkeur, omdat in niet alle steden op zaterdag bezorgd wordt.

Krijg ik een Track&Trace code wanneer mijn pakket is verstuurd?

Ja, u krijgt een automatische mail met een Track&Trace code wanneer uw pakket is ontvangen bij PostNL. Vaak krijgt u deze eind van de middag of ’s avonds op de dag dat het pakket is verstuurd.

Het kan voorkomen dat deze mail bij u in de ongewenste e-mails of spambox terecht komt. Wanneer u geen e-mail met Track&Trace code heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen.

Als mijn bestelling verstuurd is, hoe lang is het pakket onderweg?

Wij versturen met PostNL, deze bezorgd in de meeste gevallen de dag na verzenden al!

In het buitenland kan het 2 tot 3 dagen duren voordat de bestelling bezorgd wordt.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Doorgaans zullen wij uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen versturen, zaterdag en zondag tellen niet mee als werkdagen.

In de praktijk zullen bestellingen die we op voorraad hebben vaak de zelfde, of de volgende werkdag verstuurd worden. Wanneer wij uw bestelling niet op voorraad hebben zullen wij deze zo snel mogelijk produceren en versturen. Wanneer wij uw bestelling niet binnen 3 werkdagen kunnen versturen zullen wij altijd persoonlijk contact met u opnemen.

Let op! Bestel je Readymades in de maten 24 mm dumbells, 30 mm dumbells of 30 mm, dan is de levertijd standaard enkele dagen langer. Deze hebben we niet standaard op voorraad, dus moeten we met een andere partij mee produceren op bestelling.

NEEM NU CONTACT OP!